»Informaţii»Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

- Clienți -

1. De unde știu că mașina este, în realitate, așa cum arată în poze?
O firmă autorizată face o evaluare tehnică și estetică a mașinii, în cadrul căreia: verifică istoricul de kilometri, măsoară grosimea stratului de vopsea pe fiecare element în parte, verifică starea frânelor și a anvelopelor și analizează și fotografiază toate urmele de uzură sau zgârieturile / îndoiturile de pe caroserie. Dacă este posibil, se uită și sub mașină, iar dacă există numere de probă, face și un drive test. Rezultatele acestei evaluări sunt prezentate, ulterior, într-un raport profesionist, care include fotografii, astfel încât să ai o imagine foarte clară asupra tuturor detaliilor mașinii, înainte de cumpărare.


2. Cât durează până primesc mașina?

Între 7 și 10 zile de la încasarea plății.


3. În cât timp primesc aprobarea pentru dosarul de finanțare?

Între 2 și 5 zile de la primirea actelor necesare pentru dosarul de finanțare (se iau în calcul doar zilele lucrătoare).


4. De unde știu că banii transferați de mine ajung la dealer și că voi primi mașina?

Toate achizițiile le facem prin intermediul partenerului nostru din Germania, care face verificările și apoi ia toate măsurile necesare astfel încât achiziția să decurgă în perfectă siguranță, cu respectarea cadrului legal european.


5. Ce garanție am că masina pe care urmează să o primesc este în stare bună, neaccidentată, și că numărul declarat al kilometrilor parcurși este cel real?

Vei primi un raport de evaluare obiectiv, realizat de un specialist (vezi răspunsul la întrebarea 1).


6. Dacă primesc mașina și nu este așa cum apare descrisă în raportul de evaluare, pot să o refuz?

Desigur, dar este exclus ca mașina să nu fie în starea prezentată în raportul de evaluare.


7. Pot să las mașina mea veche ca avans la achiziție (buy-back)?

Da, dar este mai avantajos, din punct de vedere financiar, să te ajutăm cu vânzarea mașinii vechi, după care să o achiziționezi pe cea nouă.


8. Pot să cumpăr mașina fără TVA?

Se poate achiziționa mașina sau utilajul cu factură externă, ca achiziție intracomunitară. Astfel, se va factura cu valoarea netă.


9. Ce înseamnă „Mașina la cheie”?

Clienții noștri sunt, cel mai adesea, ocupați și nu au timp să parcurgă procedeele lungi și complicate pentru obținerea documentelor necesare unei achiziții de acest gen. De aceea, ne ocupăm noi de tot ceea ce ține de evaluarea auto, finanțare, achiziție și transport până la destinație - inclusiv înmatriculare și omologare - în funcție de nevoile clientului.


10. Ce înseamnă „Mașini cu garanție”?

Toate autoturismele comercializate de Webcar pot beneficia de garanție de 1 până la 3 ani, contra-cost.


11. Vă ocupați și de transport? Dar de înmatriculare?

Da, ne ocupăm de transportul și de înmatricularea vehiculelor, la cererea clientului.


12. Pot să obțin finanțare pe o firmă nouă?

Firmele noi, cu o vechime mai mică de un an, pot fi finanțate în regim de start-up (minim 40% avans). Trebuie să aibă cel puțin 3 balanțe pentru analiza dosarului sau să garanteze având, ca girant, o altă firmă eligibilă pentru finanțare.


13. Care sunt condițiile de finanțare?

Finanțarea se acordă pe baza unui avans între 20 și 50%, iar perioada de finanțare este între 1 și 5 ani (în funcție de vechimea vehiculului, astfel încât vechimea + perioada de finanțare ≤ 8 ani).


14. Cine acordă leasingul?

Colaborăm cu companii de top în domeniul leasing / credit auto din România, iar leasingul este acordat direct de acestea.


15. Dacă iau mașina prin leasing e obligatoriu să fac asigurare Casco?

Da, toate IFN-urile cer, obligatoriu, ca mașina finanțată să aibă asigurare prin poliță Casco.


16. Dacă plătesc mașina cu cash, îmi acordați reducere?

Costurile noastre rămân neschimbate, chiar dacă plata se face integral cash.


17. Puteți asigura doar transport pentru o mașină cumparată de mine din altă parte?

Transportul este parte din pachetul de servicii oferit, dar firma noastră nu este una de transport; de aceea, nu putem factura doar servicii de transport.


18. Acordați finanțare pentru mașinile cumpărate din țară?

Da, cu condiția ca istoricul mașinii să fie urmăribil într-o manieră transparentă.


19. Livrați mașini și în alte orașe decât Cluj-Napoca?

Livrăm oriunde în țară. Costurile de transport de pe site sunt calculate până la Cluj-Napoca, dar putem livra la adresa indicată de client, contra unui cost suplimentar, în funcție de distanță.


20. Trebuie să vin la Cluj-Napoca pentru semnarea contractului?

Nu. Vă trimitem actele prin curier, le semnați și apoi ni le trimiteți înapoi.


21. Firma mea are niște datorii; pot obține finanțare în aceste condiții?

Finanțarea se acordă în funcție de eligibilitatea firmei.


22. Pot face Casco la ce asigurator vreau eu? Am condiții avantajoase de la o firmă de asigurare cu care lucrez de mult timp.

Da, dacă firma de asigurare este pe lista agreată a finanțatorului.


23. Ce înseamnă „Garantat Webcar”?

Garantat Webcar presupune asigurarea tuturor serviciilor legate de achiziționarea unui autoturism în condiții optime.
Pe scurt, Garantat Webcar = Clienți mulțumiți.